Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/tahiti01/public_html/befizetes/index.php:1) in /home/tahiti01/public_html/befizetes/index.php on line 6

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/tahiti01/public_html/befizetes/index.php:1) in /home/tahiti01/public_html/befizetes/index.php on line 6
Admiral Travel Utazási Centrum

Utazási Centrum

Tel: 06-53-311-500, 06-53-500-843

Utazások a nagyvilágban!

Mi azt kínáljuk, amit a legjobbnak találtunk, hogy Ön is megismerje! Próbálja ki szolgáltatásainkat, kérjen árajánlatot!

Utazási díj befizetése bankkártyás fizetéssel

Ezen oldalunkon Visa, MasterCard és Maestro kártyájával eszközölhet online fizetéseket a Borgun rendszerén keresztül.







Ft
.00
@

A befizetéssel kapcsolatban egjegyzését kérjük ide írja.

Befizetem az összeget

A szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirokos vagy megrendelő nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik.

A Vásárló hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.

Hibás összeg megadásából eredő problémák kezelése (csak abban az esetben feltöltendő, ha a befizetendő összeg tetszőlegesen választható)

Amennyiben a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás árát meghaladó összeget kifizetését kezdeményezte, ebben az esetben ezt írásban (e-mailben: info@admiraltravel.hu vagy admiraltravel.hu) a Szolgáltató felé kell jelezni. A levélnek tartalmaznia kell a túlfizetés összegét, idejét és a tranzakció számát. A Szolgáltató a túlfizetés tényét a bejelentést követő 15 napon belül kivizsgálja és amennyiben a követelést jogosnak ítéli, úgy kezdeményezi az túlfizetett összeg jóváírását. A vizsgálat eredményéről a Vásárlót (a tranzakcióban megadott e-mail címen) írásban tájékoztatja.

Amennyiben a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás áránál kevesebb összeget kifizetését kezdeményezte, akkor a Szolgáltató írásban (a tranzakcióban megadott e-mail címen) értesíti a Vásárlót az észlelet különbözet tényéről, a követelt összeg nagyságáról, és az összeg kiegyenlítésének módjairól. Amennyiben a követelt összeg kiegyenlítése 8 napon belül nem történik meg a Vásárló részéről, úgy az igényelt szolgáltatás teljesítésétől a Szolgáltató eláll, a már befizetett összeget a bankköltségek levonása után 15 napon belül jóváírja.